F.H.U. Luna Optica Paulina Nawrocka
ul. Wąska 26
62-052 Komorniki

Numer NIP 6070052844

Numer REGON 301488112 PESEL 86122001183
TELEFON : 61 64 29 307

GSM: 530 363 055
adres poczty@ :sklep@lunaoptica.pl

Adres do składania reklamacji

FHU LUNA OPTICA Paulina Nawrocka

Ul.Obornicka 229 budynek A- magazyn
60-650 Poznań

Adres poczty elektronicznej do składania reklamacji

sklep@lunaoptica.pl



PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie : należy kierować na adres
F.H.U. LUNA OPTICA Paulina Nawrocka, ul. Obornicka 229 budynek A magazyn, 60-650 Poznań
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany powyżej.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Prosimy również o wypełnienie formularza reklamacyjnego - który znajduje się poniżej w formacie pliku pdf.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
INFORMUJEMY O MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH
SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ.
SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOSTĘPU DO POWYŻSZYCH PROCEDUR ZNAJDUJĄ SIĘ W REGULAMINIE.

z dniem 9 stycznia 2016 roku sprzedawcy internetowi zostali zobowiązani do informowania konsumentów o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution). Obowiązek ten został nałożony przepisami Rozporządzenia Unii Europejskiej nr 524/2013.

Platforma ODR ma na celu rozwiązywanie z konsumentem sporów przez internet, nawet jeżeli ten pochodzi z innego państwa członkowskiego.

Informacja o platformie ODR oraz link do niej (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Rejestrację działalności dokonał Burmistrz miasta Chodzieży pod numerem 6207/2010

FORMULARZ REKLAMACJI  PDF - POBIERZ
 
 
 
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć